26 Şubat 2013

"TÜY"DEN DÜŞÜNCELER

 
 
Tüyleri yolunmuş çirkin bir ördek yavrusu gibi hissediyorum bazen kendimi. Şaşkın şaşkın dolanıyorum etrafta. Ayırdımına varamıyorum insanların, doğanın, en çok da havada uçuşan düşüncelerin. Bir bakıyorum zaman akmış geçmiş, ben düşünceler denizimde boğulurken. Pembeye pembe diyemeden hooop siyaha dönmüş bile rengi. Anlayacağınız ben hep beş dakika ile kaçırmışım hayat trenlerini...
 
Üzerime sirayet eden düşüncelerin yorgunluğu bu bendeki. Fazla taşları atsam rahatlayacağım sanki. Tüyden de hafif pamuk gibi bir insan oluvericem belki. Elmalı lollipop tadında şeker mi şeker. Ama şu anki halim patlamasına ramak kalmış bir balon gibi. Biraz daha üfleseniz baya gürültülü olacak patlamam. Zararım yine kendime olacak tabii. Ve yakınımdakiler de nasibini alacak etrafa sıçramış parçalarımdan.
 
İki paragrafta da "tüy" kelimesine yoğunlaşmamın nedenini ben de anlayabilmiş değilim şahsen.
 
Zaten anlayamadıklarımı anlamlandırmaya çalışırken anlamsızlaştırıp yok ettiğim de malesef bir gerçek.
 
Kafamın içindeki mutfak darmadağın bugün. Malzemelerin yerleri hep karışmış. Etrafa sıçramış lezzetli yemek kalıntıları... Tatlı ile tuzlu birarada bugün. Yağ oranım haylice yüksek. Sinirlerime kabartma tozunu boca ettim. Fırının ayarı da bozuk. Ee ne yapmalı şimdi? Neyi nasıl yapması gerektiğini bilen kişilere yetişkin demiyor muyduk biz? Benim çocuktan bir farkım yok ki şimdi. Yanaklarımı avucuma alıp dudağımı büzüp ağlamak istiyorum belki de. Ya da şok bir terapiye ihtiyacım var. Elektrik şoku verin bana, en yüksek voltajlısından.
 
Kararsızlığım, karamsarlığım ve ben bu akşam yemekteyiz anlaşılan. Bir de Alıngan Hanım'ı alırsak yanımıza değmeyin keyfimize. Netlik ayarımızı bozup karıncalı yayına geçeriz herhalde. Hayatın kabininde bir aşağı bir yukarı karar veremeden gider durur, yayık ayranı olup çıkarız en sonunda.
 
Şu düşüncelerime sıra numarası vermem lazım. Bazılarını da çaktırmadan magmaya yollamalıyım bence. Bağıran kelime hazinemi dışa vururken içimden biri diyor ki bunların sebebi hep kıldan tüyden sebepler. Al işte yine geldik "tüy"e .
 
En iyisi siz kuş tüyü yastıklarınızın keyfini çıkarın. Düşünceleriniz benim gibi karışmasın. Mutfağınızdaki malzemeleri de düzenli tutmayı unutmayın...
 
Aylin ALAGÖZ/ 2013

1 yorum:

safransarı dedi ki...

Kafanın içinde bir yer sabit , kıymetini bil. İstediğin zaman o mutfağı toparlayabilirsin değil mi?
Hadi bakalım sıva kolları..